Post by sulzlousseodcomfun on Mar 6, 2022 12:48:45 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Bike Rush ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Bike Rush IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ øke utholdenhet hack ▞▞▞
▞▞▞ Bike Rush 2022 version ▞▞▞
flott spill, men for mange tillegg
dette er så fantastisk spill, legg til noen hendelser for en bedre opplevelse 🚵🚴
Annonsene tar opp omtrent 80,7 % av spillet. Du kommer ikke unna annonsene jeg nettopp lastet ned, og det er det verste, men jeg slettet det og det er så mange annonser som tar over, vær så snill å fikse dette, jeg ber deg også, det forteller meg at jeg slipper skjermen for å slutte å snu BUUUUT det er ikke tilfelle jeg holder skjermen for å slutte å snu som ikke fungerer. Løs begge problemene!
Den er ganske kjedelig
Bike Rush Arcade izzl
Fylt med kun annonser.
England har
virkelig bra spill du kan gjøre mange flips og du kan også gjøre wheelie
wow! dette spillet er fantastisk.
Flere annonser enn spill. Så dårlig opplevelse
Jeg gir 5-stjerners dette spillet, men skal nå avinstallere dette på grunn av bare én grunn til så mye reklame.dette spillet er det beste spillet jeg noen gang har spilt fordi jeg er på nivå 8 allerede, og jeg har fått førsteplass alle 8 nivåer.
bra spill totalt sett. god base. men sier nytt nivå er ulåst, men kan ikke endre fra new york som blir veldig kjedelig!!!
Survivalist: invasion PRO Vaidmenų žaid. zhec
Veldig bra spill fantastisk
venner jeg er barn jente og jeg presenterer ordet ordet er spillet er veldig fint og bra men det spilte bare barn men mann og kvinne spilte også så jeg representerer ordet min anger er ferdig men ordet mitt er halvferdig ikke fullt så dette spillet er ikke dårlig, men spillet er hengt presentasjonen min er ferdig, takk for at alle så dette varselet
Nei nei nei til mange annonser jeg kan ikke lande noe rett i det hele tatt, og det er IKKE fordi jeg har spilt i 2 timer
jeg liker spill
artig spill! animasjonen er morsom som faen!
utrolig det er greit det sprekker alltid og at dataspillet er super alle burde laste det ned alle jeg sier alle i hele hele verden spillet er for enkelt veldig enkelt selv en fem år gammel ai liker er at det er spøk en hele spillet teknisk svai jeg jeg er en seksåring
dette spillet er bra, men noe mangler. ingen backflip eller pause. ingen belønning for å vinne løp. hva er bruken av mynter? idk. og ingen utgangsknapp.
Bike Rush Arcade ewf
Flott og likte alt
mye moro, jeg må venne meg til å tidsbestemme utgivelsen for vendingene🤣😂🤣😂👌
Jeg har logget på i 2 uker i strekk, den samme belønningen for dag 7 fortsetter å vises. Rett søppel dette spillet suger.
det er et flott spill, vi har det mye moro, prøv det kanskje du liker det.
ikke god kontroll på sykkelen...
Spilte i 30 sekunder, hadde 45 sekunder med annonser. LATTERLIG
sykkel rush veldig bra og sykler beste spillet
Starter ikke engang Jeg har sittet fast på skjermen i lang tid, fiks det eller jeg installerer dette spillet
Det er greit, men bruk for å låse opp syklusen han hadde mange diamanter, er hastigheten veldig dårlig
Bike Rush Arkadne igre dobz
Ikke i det hele tatt bra app.. den har bare ett løp med noen få grunnleggende hinder .... Svært skuffet og vil ikke foreslå det til noen... Den sier alltid at Nytt løp er ulåst, men det er enten ingen løp eller oppdrag. Dårlig erfaring !!!!
Bike Rush Arcade izzl
Dette spillet er veldig morsomt 😂😂 bare hoppe hoppe hoppe så morsomt
veldig dårlig opplevelse. som om du mistet ett liv enn du har wiat for 30 mint eller må se annonsen. bortkastet tid ferdig nedlasting.
Jeg liker dette spillet og intersting turen
Veldig lange annonser etter hver eneste handling
j hai kal lp islamister av kal khan khubi kisi p av siste q rask l ka matalab m lp l marshalls
lastet det ned, og det virker gøy. dessverre etter noen gang 2 avspillinger er det annonser som er lengre enn stykket. Jeg har hatt det i 10 minutter, men jeg tror jeg er klar til å avinstallere på grunn av annonsene til og med offline. 😔 rediger. Jeg spilte det sporadisk en stund, men la merke til at telefonen min aldri fikk noen popup-annonser før. Jeg måtte avinstallere og tilbakestille telefonen i sikker modus i noen dager.
Jeg synes nivåene bør være utfordrende og powerups og forskjellige karakterer bør legges til bortsett fra at det er et fint spill å spille.
Du bør legge til flerspillerspill
Jeg var veldig heldig da jeg begynte å spille dette spillet
fine spill og fire stjerner er det aller første spillet mani uplod kya aur muje ye game accha laga
kontrollproblemet kan ikke håndtere, men supert spill fint
Jeg elsker dette spillet veldig gøy, bare kutt ned på annonsene
dette spillet var like godt, men mb er høy er ikke kvalitet for 138
fint spill veldig hyggelig interessert eller sykkelritt sted så vakkert, men jeg kom ikke tilbake ved å bytte sykkel
Kast spill for hvert spill vi trenger for å se annonser. Dette er virkelig dumt.
hvor er den nye roten. som du viser i beskrivelsesbilder. samme rot hele tiden
det er litt dårlig
Verste spillet noensinne😑😫 Jeg hater det så hardt. Det er søppel, bror Dette burde ikke være en gam😥. Hvorfor liker folk til og med dette spillet, det er vanskelig Alle som sier at én stjerne og 2 stjerner er😑 Riktig jeg hater dette spillet. Bror dette spillet er den verste Game One-stjernen for spillet😫. Det er for mye tillegg😑 Bro
Veldig koselig spill Veldig bra spill Takk!
Jeg liker dette spillet er veldig bra
noen problemer som andre nivå starter med å se på vedio frim internett
hvorfor jeg ikke kan låse opp andre byer jeg kjører fortsatt i new york og det blir kjedelig...