Post by predepolelab on Feb 12, 2022 4:38:23 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Touchgrind BMX ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Touchgrind BMX IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ubegrenset penger hack ▞▞▞
▞▞▞ Touchgrind BMX 2022 version ▞▞▞
Det er så gøy at det er bare at de burde lage kartet for du kan sykle hvor som helst
Det er bra, men touchgrind bmx 2 er ikke på Android, så det er kjedelig å spille de samme nivåene på nytt, prøv å legg spillet til Android
BESTE
Dette spillet suger hvis du prøver å snu det blir litt irriterende og så mange annonser dukker opp når du er ferdig.
Cooking Dream Казуальные qagk
Bra, men hvorfor er ikke enheten min kompatibel for del 2?
Spennende å prøve å sette nye rekorder
Jeg elsker det, det tar lang tid å laste ned, men generelt er det veldig bra, jeg elsker det når jeg er hos vennene mine, jeg spiller det hele tiden på telefonen hans
Dette spillet suger!! Det er supervanskelig å få en backflip eller frontflip😠😠😠
Kjempe bra spill sååå artig
Norske spillutviklere gikk tomhendt hjem - PressFire
Verste spillkontroller er alle Sam Jeg prøver å gjøre en halepisk den gjør en 360 flip 1 stjerne for det verste spillet i verden
Det er moro og det er så mye å lære hvis du får en sykkel, men en vil gjerne ha den med flere spillere
Alle kartene er betalt, og det er ingenting å gjøre hvis du ikke betaler det er akkurat som å betale for å vinne, men det er lønnet for å spille
Dette spillet ville vært det beste spillet der ute hvis du nå måtte kjøpe nivåene
Jeg elsker dette spillet og bmx2, men gjør det mer setivt
Hei illusion labs-teamet, dette er den gode appen, dette er den flotte appen noensinne, fin kontroll, fin grafikk, fin gameplay🎮🎮✔, dette spillet er så enkelt å bruke, jeg liker denne appen fordi jeg fortsatt er fra barn til nå elsker dette spillet❤❤❤, takk så mye illusjonslaboratorier for å lage dette spillet!!
BH-app
Jeg anbefaler dette spillet, jeg ga det 5 stjerner, men du må kjøpe nivåene med ekte penger, noe som er en grusomhet
Last ned Touchgrind BMX og bruk den på iPhone, iPad og iPod touch. ... Chosen by Apple as one of the three best iPhone games of 2011.
det er fantastisk, men jeg har en ting å si om touchgrind bmx 2, den sier at den ikke er kompatibel med enheten min og broren min har nøyaktig samme telefon, nøyaktig samme ting, og han kunne få det, og det ser ut som et veldig kult spill, og jeg håper at kanskje du kan fikse det, så jeg vil at enhetene er kompatible for det, så ja
Jeg har spilt dette mange ganger og liker det veldig godt tusen takk for at dere lager disse spillene
Kjempe bh
B så bra å CL Spell
Dette er det beste spillet jeg har spilt
Det er et bra spill, men noen av triksene er ganske vanskelige å gjøre
Et veldig allsidig og morsomt spill. God jobb illusjonslaboratorier. Fortsett å lage slike spill.
Jeg likte ikke spillet fordi du må kjøpe alle de gode kartene og fremdriften er veldig sakte
Det er et flott spill og jeg elsker grafikken, men jeg skulle ønske det hadde flere steder å sykle gratis på
Det er veldig fint, men du må kjøpe verdener for å spille dem, og hvis du ikke kjøper dem kan du bare spille på én verden
Hælvetes gøy spill!
Djjfvgfvfvfvfhfhfh
Ok.
Sykt bh
dårlige kontroller og elendig spilling
det er gøy, men jeg vet hvordan du gjør det, eller selv om det er en gratis lek, og det er derfor jeg ga 4 stjerner i stedet for 5
Det er så kjedelig at de bare gir deg ett kart og kontrollene er nesten umulige å bruke. Jeg anbefaler ikke at du installerer dette spillet, det er et annet spill som er mye bedre kalt true scate.
Kun 1 kart, men morsomt spill, dette spillet er basert på mikrotransaksjoner
Touchgrind bmx dere vær så snill å fikse utfordringene noen er så vanskelige og jeg står fast og jeg blir så irritert vær så snill å fikse dette så det ville virkelig hjelpe i spillet vær så snill å fikse det det er så vanskelig å fullføre dem jeg fullførte som 8 men de siste 4 er så vanskelige og du kan ikke engang gå forbi til en ny verden og sykle, vær så snill å fikse dette. ❚ ㅤ▷ ㅤㅤ↻ ılıılıılıılıılıılı ᴠᴏʟᴜᴍᴇ : ▮▮▮▮▮▮▮▮▮▮
Dette spillet må oppdateres for å fikse de mange feilene på flips, det er latterlig
Det ser ut som et bra spill, men jeg kan ikke finne ut det med sikkerhet fordi det ikke vil fungere!
Bra vanskelig å komme seg til nivå 2
Vennligst lag en måte å få andre kart uten å betale
Dette er en flott app, men kart jeg vil ha koster penger og vær så snill å endre det! ❤❤